"נראה כמו דרופשיפינג": למה האתר שלך גורם למוצר שלך להיראות זול?

יצא לך פעם להיכנס לאתר שמוכר, לדוגמה, שעון יוקרה או פריט אופנה בעבודת יד, והכל שם הרגיש זול? 
הפונטים נראים חובבניים, התמונות מרוחות, וכפתור התשלום נראה כאילו עוד רגע הוא גונב לך את האשראי.

אתה רוצה לקנות, אבל כל הגוף שלך צועק - לא.
זה פשוט לא מרגיש אמין. אז אתה יוצא מהאתר.

עכשיו, דמיין שזה האתר שלך.
אתה יצרת מוצר פרימיום, השקעת בחומרי גלם איכותיים, חשבת על כל פרט. אבל עטפת אותו בעטיפה של מותג סיני זול. זו אחת הטעויות הקריטיות שבעלי עסקים עושים:
הם משקיעים עשרות אם לא מאות אלפי שקלים במוצר, וחוסכים כמה אלפי שקלים על האתר המקום היחיד שבו הלקוח פוגש את המותג.

 


 

מיתוג הוא לא לוגו, הוא תחושת ערך

רוב בעלי העסקים תקועים במחשבה שמיתוג זה לוגו, וזה כל כך לא הסיפור. מיתוג זה לא מה שהלקוח רואה, זה מה שהוא מרגיש. זו התחושה הכללית שהוא מקבל מהעסק שלכם, עוד לפני שהוא הבין למה.

בעולם הדיגיטלי, האתר שלך הוא לא עוד משהו. הוא חלון הראווה, הוא איש המכירות, והוא הקופה. הכל ביחד ואם חלון הראווה מבולגן והמוכר מגמגם, מי יאמין שהסחורה בפנים שווה אלפי שקלים?

כשלקוח מוכן להוציא 1,000 ₪, 5,000 ₪, או 10,000 ₪ על משהו שהוא לא נגע בו בחיים, הוא לא קונה רק את המוצר. הוא קונה שקט נפשי. הוא קונה את הידיעה שהוא לא יוצא פראייר.

האתר שלך הוא ההבטחה שלך שאפשר לסמוך עליך. אם האתר נראה חובבני, ההבטחה הזו נשברת עוד לפני שהוא הוסיף משהו לעגלה.

 


 

ההבדל בין שוק לבוטיק זה לא המחיר, זה האוויר.

אז איך גורמים לאתר להרגיש יקר? זה מתחיל בראש.

תחשוב על חנות של אפל, או על לובי של מלון בוטיק. מה יש שם? בעיקר כלום. ספייס. אוויר. יש כבוד למוצר. עכשיו תחשוב על חנות הכל בשקל. הכל בערימות, צבעוני, צועק ״קנה אותי״.

רוב האתרים הזולים נראים כמו הכל בשקל. אתר פרימיום מרגיש כמו גלריה.

זה לא רק עיצוב אתרים, זו אסטרטגיית מיתוג דיגיטלי.
צילום: זה לא הזמן לתמונות מהאייפון עם פלאש. צילום מקצועי שמציג את המוצר באור הנכון, עם אווירה, הוא קריטי.
צבעוניות: מותגי פרימיום לא משתמשים ב-10-15 צבעים זרחניים. הם בוחרים פלטת צבעים מדויקת, לרוב מונוכרומטית, שמשדרת רוגע ורצינות.
פונטים: פונט נקי, קריא ובעל אופי משדר סמכותיות.

השילוב של כל אלה משדר ללקוח מסר: אנחנו רציניים. אנחנו משקיעים בעצמנו, כי אנחנו יודעים שאנחנו שווים את זה. אתה יכול לסמוך עלינו.

 


 

אם הקופה שבורה, לא משנה כמה המוצר יפה

זה לא נגמר בעיצוב. זה ממשיך במילים ובחוויית המשתמש.

מותג יוקרה לא כותב:
״מבצע מטורף!!! 50% הנחה!!! קנה עכשיו!!!״
השפה שלו בטוחה בעצמה. הוא יכתוב:
״גלה את הקולקציה, חוויה ייחודית מחכה לך או הצטרף לרשימת ההמתנה״.
השפה העיצובית והשפה המילולית חייבות לדבר באותו קול.

ואז מגיע הרגע הקריטי: התשלום.
אם תהליך הרכישה מסורבל, אם הכפתורים לא ברורים, אם האתר נתקע במובייל, או אם דף התשלום מרגיש לא מאובטח איבדת אותם. האמון שבנית בעיצוב נשבר בחוויה הטכנית. אתר יוקרתי חייב להרגיש חלק, נעים מאובטח מהקליק הראשון ועד אישור ההזמנה.

 


 

האתר שלך הוא איש המכירות שלכם.  אתם תחליטו איזה מין איש מכירות הוא.

בסופו של יום, האתר שלך הוא איש המכירות הדיגיטלי שלך. הוא עובד 24/7, גם כשאתה ישן.

השאלה היא מה האתר שלכם משדר ללקוח. האם הוא משדר שהוא הגיע למקום רציני, איכותי ואמין, ושהוא עושה החלטה חכמה כשהוא קונה מכם?

או שהוא משדר בדיוק את ההפך: שהעסק שלכם זול, חובבן, ושהלקוח כנראה צריך לחשוב פעמיים לפני שהוא מוציא שם את כרטיס האשראי שלו.

וכאן אנחנו נכנסים לתמונה. ב-Preneuriat אנחנו לא סתם מעצבים אתרים יפים, אנחנו בונים את כל האסטרטגיה מאחורי הקלעים. אנחנו יורדים לשורש של המותג שלכם ומוודאים שכל פיקסל, כל מילה וכל כפתור באתר משדרים בדיוק כמה אתם שווים.

בסוף, אנחנו הופכים את האתר שלכם מקטלוג מוצרים משעמם לחוויה אמיתית שמוכרת.

 

רוצים לקחת את העסק
שלכם לשלב הבא?

אנחנו בפרנורייט עובדים עם בעלי מותגים שמכוונים
גבוה. אם אתם מחפשים שותפים אמיתיים לבניית
אסטרטגיה, ניהול תקציבי מדיה, מיתוג וקידום מבוסס תוצאות – בואו נדבר.

כתבות נוספות

"נראה כמו דרופשיפינג": למה האתר שלך גורם למוצר שלך להיראות זול?

יצא לך פעם להיכנס לאתר שמוכר, לדוגמה, שעון יוקרה או פריט אופנה בעבודת יד, והכל שם הרגיש זול? הפונטים נראים חובבניים, התמונות מרוחות, וכפתור התשלום נראה כאילו עוד רגע הוא גונב לך את האשראי. אתה רוצ...

גוגל או פייסבוק? המדריך שיסביר איפה לשים את הכסף שלכם

  אתם מכירים את הבלבול. כולם אומרים שחייבים להיות בפייסבוק, אבל הקמפיינים מרגישים כמו זריקת כסף לפיד אינסופי. מצד שני, אמרו לכם שגוגל זה יקר, זה מסובך, וזה רק למי שיש לו תקציבי ענק. אז רוב בעלי הע...

קידום ממומן: הדלק שמניע את הצמיחה של העסק שלך

רוב בעלי העסקים שאנחנו פוגש אומרים את אותו הדבר:“אני קודם רוצה שיכירו אותי בסושיאל, אחר כך נלך לממומן” זה נשמע הגיוני, אבל זו בדיוק הסיבה שרובם נשארים במקום. כי היום כולם עושים סושיאל, כולם מצלמים...