מעוקבים באינסטגרם ללקוחות נאמנים: המדריך להפיכת הרשת החברתית למנוע שיווק אמיתי

בואו נדבר רגע על התחושה הזו. אתם משקיעים שעות בתכנון פוסט מושלם לאינסטגרם. כותבים, מעצבים, מוצאים את ההאשטגים הנכונים. מעלים. ואז זה מתחיל. רפרוש. ועוד רפרוש. ספרתם את הלייקים, עניתם לשתי תגובות וזהו. דממה. מחר צריך להתחיל הכל מהתחלה, ולקוות שהאלגוריתם יהיה נחמד אליכם.

האמת? רובנו בונים את העסק שלנו על אדמה שכורה. הרשתות החברתיות הן נכס של מארק צוקרברג, לא שלכם. שינוי קטן באלגוריתם יכול למחוק לכם את התפוצה בין לילה.

אבל מה אם הייתה לכם דרך לבנות נכס שהוא באמת שלכם? ערוץ תקשורת ישיר, אישי, שלא תלוי באף אלגוריתם, שבו אתם יכולים לנהל שיחה אמיתית עם הלקוחות הכי נאמנים שלכם?

הנכס הזה הוא רשימת התפוצה שלכם. זה מכרה הזהב הדיגיטלי שרוב העסקים מזניחים. במדריך הזה, נראה לכם צעד אחר צעד איך להתחיל לבנות אותו מאפס, בלי להיות גאוני טכנולוגיה.




לתת כדי לקבל - יצירת מגנט הלידים הראשון שלכם

אנשים לא משאירים את כתובת המייל שלהם סתם. המייל שלהם הוא פרטי, והם שומרים עליו. כדי לקבל אותו, אתם צריכים להציע משהו בעל ערך אמיתי בתמורה. הדבר הזה נקרא "מגנט לידים".

תחשבו על זה כמו טעימה חינם של גבינה מדהימה בסופר. אתם נותנים טעימה קטנה ואיכותית מהערך שלכם, והלקוח הפוטנציאלי שמח לתת לכם הזדמנות לדבר איתו שוב.

3 רעיונות למגנט לידים שאפשר ליצור בשעה:

צ'קליסט פשוט: למשל, אם אתם מאמני כושר: "צ'קליסט 10 הדברים שחייבים לעשות לפני אימון בוקר".
זהו קובץ PDF של עמוד אחד, קל לעיכול וסופר שימושי.

תבנית מוכנה: "התבנית שלי לכתיבת פוסט מכירתי שלא מרגיש מכירתי".
אם אתם יועצים עסקיים, אתם יכולים לתת תבנית למייל חשוב, לטבלת אקסל, וכו'.

סרטון הדרכה קצר : הקליטו את עצמכם מסבירים טיפ אחד חזק ונקודתי.
לא צריך ציוד יקר  הטלפון שלכם מספיק. העלו את הסרטון כ"לא רשום" ביוטיוב ושלחו את הקישור.

העיקרון המנחה: המגנט חייב לפתור בעיה קטנה וספציפית עבור הלקוח האידיאלי שלכם, ולתת לו ניצחון מהיר.




דלת הכניסה - בחירת מערכת והצבת טופס

מערכת דיוור נשמע כמו משהו יקר ומסובך, אבל בפועל, זה פשוט כמו לפתוח פרופיל בפייסבוק. המערכות האלה הן המקום שבו תנהלו את רשימת המיילים שלכם ותשלחו את התכנים.

בחירת מערכת: ישנן מערכות מצוינות המציעות חבילות חינמיות נדיבות למתחילים.

הצבת טופס ההרשמה: אחרי ההרשמה למערכת, היא תיתן לכם קוד פשוט לטופס הרשמה. איפה כדאי למקם אותו באתר שלכם כדי שאנשים יירשמו?
בחלון קופץ: הציעו את מגנט הלידים שלכם בחלון שקופץ אחרי מספר שניות באתר.
בסוף כל מאמר בבלוג: מי שקרא מאמר שלם שלכם הוא גולש איכותי. הציעו לו להירשם כדי לקבל עוד תכנים כאלה

הטמעת טפסים כאלה באתר בצורה שנראית טוב ולא מפריעה לגולש, היא חלק חשוב בתהליך בניית אתר חכם. אם האתר שלכם נבנה אצלנו, סביר להניח שכבר חשבנו על המקומות האלה עבורכם.




הדייט הראשון - בניית סדרת מסרים אוטומטית

מישהו נרשם! הוא סומך עליכם ונתן לכם את המייל שלו. זה רגע קריטי. אתם לא יכולים להישאר בשקט. אתם חייבים לוודא שהדייט הראשון שלכם יהיה מוצלח. את זה עושים בעזרת סדרת קצרה של 2-3 מיילים אוטומטיים שכל נרשם חדש מקבל.

אל תיבהלו, מגדירים את זה פעם אחת וזה עובד בשבילכם 24/7.

מייל מס' 1 מיד לאחר ההרשמה: "הנה מה שהבטחתי לך"
המטרה: לספק את הערך שהבטחתם, ומהר.
תוכן: "הי, תודה שנרשמת! הנה הגישה לצ'קליסט / לסרטון שהבטחתי. מקווה שיעזור!
קצר, ידידותי, ולעניין. בלי מכירות.

מייל מס' 2 יום למחרת: "טיפ קטן נוסף"
המטרה: לבנות אמון ולהראות שאתם יותר מעסק – אתם מומחים שאכפת להם.
התוכן: "הי, חשבתי על המדריך ששלחתי אתמול ונזכרתי בעוד טיפ קטן שלא כתבתי שם."
עוד פיסת ערך קטנה בחינם. כאן גם אפשר לספר בקצרה את הלמה שלכם ולבנות חיבור אישי.

מייל מס' 3 יומיים לאחר מכן: "אם אהבת את הטיפים"
המטרה: להציע את הצעד הבא בצורה טבעית.
התוכן: "הי, אני מקווה שהטיפים האחרונים עזרו לך. אם תרצה לקחת את זה לשלב הבא, השירות/המוצר שלנו עושה בדיוק את זה. אפשר לקרוא עליו כאן".
זו ההצעה הראשונה, והיא מגיעה רק אחרי שנתתם ערך משמעותי.




השינוי החשוב ביותר הוא בראש

המטרה שלכם היא לא לצבור עוקבים, אלא לבנות אמון. 
רשתות חברתיות הן המקום שבו אנשים מגלים שאתם קיימים, אבל תיבת המייל היא המקום שבו הם מחליטים לסמוך עליכם.
כל אימייל שאתם אוספים הוא הזדמנות להעמיק את מערכת היחסים הזו, להוכיח את המומחיות שלכם, ולהיות שם ברגע שהם צריכים אתכם. אל תדחו את זה.
התחילו מהצעד הראשון והכי פשוט: חשבו על פיסת ערך אחת שאתם יכולים לתת במתנה. משם, הכל כבר יזרום.

 

רוצים לקחת את העסק
שלכם לשלב הבא?

אנחנו בפרנורייט עובדים עם בעלי מותגים שמכוונים
גבוה. אם אתם מחפשים שותפים אמיתיים לבניית
אסטרטגיה, ניהול תקציבי מדיה, מיתוג וקידום מבוסס תוצאות – בואו נדבר.

כתבות נוספות

"נראה כמו דרופשיפינג": למה האתר שלך גורם למוצר שלך להיראות זול?

יצא לך פעם להיכנס לאתר שמוכר, לדוגמה, שעון יוקרה או פריט אופנה בעבודת יד, והכל שם הרגיש זול? הפונטים נראים חובבניים, התמונות מרוחות, וכפתור התשלום נראה כאילו עוד רגע הוא גונב לך את האשראי. אתה רוצ...

גוגל או פייסבוק? המדריך שיסביר איפה לשים את הכסף שלכם

  אתם מכירים את הבלבול. כולם אומרים שחייבים להיות בפייסבוק, אבל הקמפיינים מרגישים כמו זריקת כסף לפיד אינסופי. מצד שני, אמרו לכם שגוגל זה יקר, זה מסובך, וזה רק למי שיש לו תקציבי ענק. אז רוב בעלי הע...

קידום ממומן: הדלק שמניע את הצמיחה של העסק שלך

רוב בעלי העסקים שאנחנו פוגש אומרים את אותו הדבר:“אני קודם רוצה שיכירו אותי בסושיאל, אחר כך נלך לממומן” זה נשמע הגיוני, אבל זו בדיוק הסיבה שרובם נשארים במקום. כי היום כולם עושים סושיאל, כולם מצלמים...